genvägar

Synonym till Lättlästa verk

Vi har tyvärr inga synonymer till Lättlästa verk.

Men vi har exempelmeningar som innehåller Lättlästa verk som möjligtvis kan ge dig ledtrådar till betydelsen.

    Korsordssynonymer till Lättlästa verk

    En korsordssynonym behöver inte vara en synonym i vardaglig mening utan är en lösning på ett korsord. Dessa behöver inte vara direkt utbytbara som en vanlig synonym är utan ibland är det lite mer av en ordlek, så ta dessa "synonymer" med en nypa salt. Men kanske hjälper de dig att lösa ditt korsord?

    En lösning på korsordsfrågan Lättlästa verk kan vara kiosklitteratur.

    • KIOSKLITTERATUR

    Så kan Lättlästa verk användas i en mening

    • Se i klippet några av eleverna visa upp sina verk och berätta om dem.
    • I klippet får du träffa Sarah Hamadeh Alkhayat och se några av hennes verk.
    • Förutom det aktuella fallet i Bergby finns ansökningar för utrivning av tre verk i Testeboån.
    • Vad som gäller om litterära verk gäller således i princip även verk som avses i paragrafens andra stycke.
    • Jag som ser hans verk
    • Allt är aristokraternas verk !
    • Där kommer hennes verk­liga natur fram.
    • " Jag tror, min herre, att denna vändning är mitt verk.
    • Senare på eftermiddagen hölls ett föredrag och bokprat för de äldre om Maria Gripes verk.
    • Det enda som anges är att Två Blå-verk- samheten har flyttat från adressen.
    • Förutom att flera av hennes litterära verk har filmatiserats tidigare så kommer årets julkallender i SVT vara en uppföljare på 1979 års
    • Kitte Arvidsson på Centrum för lättläst har skrivit den lättlästa texten.

    Dessa exempelmeningar är från olika tidningar och Wikipedia.

    Mer om ordet